Известие

Collapse
No announcement yet.

156 проблем с регулиране на фар. Help?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 156 проблем с регулиране на фар. Help?

    Здравейте,

    наскоро сложих ксенон на късите светлини на моята 156, но се появи един проблем.

    Тъй като доста заслепявах хората, се опитах да регулира светлините, да не бият толкова горе. Нямаше проблем с десния фар, но с левия не успях.

    Реално проблемите са два:
    - при самото регулиране с врътката, фарът реагира, но в много малък диапазон и се усеща едно прещракване при движението. В един момент въртенето не може да продължи, въпреки че все още светлината е високо. Също, фарът не реагира при регулиране от купето, моторчетата се чуват че работят. При другия фар няма проблеми, върти се и регулира много добре.
    - вторият проблем е че има второ светло петно, над линията на основното, което е достатъчно ярко да заслепява хората. Реално дори и ръчното регулиране да работеше коректно не би било достатъчно да се свали това второ петно. При другия фар няма такова.

    Въпросите ми са как да ремонтирам ръчното регулиране и на какво може да се дължи това второ светло петно, в левия фар?

    Благодаря за помощта и съветите предварително.
    156 2.0TS '99


  • #2
    Може би проблема ще да е в червяка на механизма. Той е при моторчето. Не знам обаче дали може да се ремонтира това. По-скоро да смениш цялото моторче. По спомен механизма е в самото моторче.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Как най-лесно се вади моторчето да го поразгледам? Закачено е за рефлектора и не смея да напъвам.
      156 2.0TS '99

      Comment


      • #4
        Завърташ го първо на една страна за да откопчае. После трябва да го извадиш от ябълката.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          А не е зле д а провериш и дали крушката ляга добре на фара. Да не се окаже че всъщност регулирането е добре но крушката е монтирана криво.

          Може би проблема ще да е в червяка на механизма. Той е при моторчето. Не знам обаче дали може да се ремонтира това. По-скоро да смениш цялото моторче. По спомен механизма е в самото моторче.
          В случая той като че ли говори за регулирането ръчно ( от шестограма) ,а не от моторчето

          моторчето няма връзка с ръчното ретулиране. то е само корекция в движение. регулирането е на ръка
          Last edited by fiore; d.m.y г., 13:37.
          Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
          sprint tropheo
          155/1.8
          156/2.0 Selespeed

          Comment


          • #6
            Не помня точното устройство но мисля, че имаше връзка между двете. Както и да е. Ако извади моторчето ще го види сам как е направено и ще се чатне къде е проблема.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              а бе хора, къде са тия моторчета ?!

              моята е 156/2,0 ТС 2001г.СВ
              в купето има бутони само за огледалата.
              не виждам за фаровете!?
              sigpic156 SW 2001 бивша.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ALFonsOlder Покажи съобщение
                а бе хора, къде са тия моторчета ?!

                моята е 156/2,0 ТС 2001г.СВ
                в купето има бутони само за огледалата.
                не виждам за фаровете!?
                В ляво от волана има конзола, до духалката, на нея има врътка за нивото на фаровете, бутонче за силата на светене на таблото и бутон за смяна - температура/малък одометър + нулиране на малкия одометър.
                Welcome to the real world

                Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от ALFonsOlder Покажи съобщение
                  а бе хора, къде са тия моторчета ?!

                  моята е 156/2,0 ТС 2001г.СВ
                  в купето има бутони само за огледалата.
                  не виждам за фаровете!?
                  Едно кръгло търкалò, с позиции от 0 до 3, на арматурното табло, вляво от волана, под духалката на климатика

                  Comment


                  • #10
                    както каза колегата fiore погледни дали крушката е легнала правилно в гнездото
                    ПП.каква марка са фаровете защото ако са от марката депо няма да можеш да ги регулираш
                    Алфа 156 2.4 JTD 136 катъра-бивша
                    Алфа 145 1,9 JTD - настояща

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
                      В ляво от волана има конзола, до духалката, на нея има врътка за нивото на фаровете, бутонче за силата на светене на таблото и бутон за смяна - температура/малък одометър + нулиране на малкия одометър.
                      10х!
                      хммм......
                      знам го това бутонче, ама мислех, че е само за светлината по таблото.
                      и другото за термометъра и нулирамето на км.
                      утре ще погледна.
                      явно съм голям задръстеняк!
                      sigpic156 SW 2001 бивша.

                      Comment


                      • #12
                        2 бутончета и врътка от 0 - 3 ... на 0 са в максимално вдигнато положение, 1 - пасажери на задна седалка, 2 - повечко багаж в багажника, 3 - пасажери отзад + повечко багаж е логиката на степените (ако помня правилно)
                        Welcome to the real world

                        Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                        Comment


                        • #13
                          Depo са, но проблема е само с единия, другия си се врътка перфектно с много добър диапазон на корекция....При положение, че крушката е ксенонова, има ли нещо за което да внимавам?
                          156 2.0TS '99

                          Comment


                          • #14
                            Тъй като ксеноните ти вероятно са китайски, а крушките които слагат за H7 са два вида и едните са мааалко по дълги е възможно едната крушка да е от по дългите и да опира в отражателя. тогава не застава стабилно и правилно във фара и самият фар си се регулира , но позицията на крушката не е правилната-.
                            Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                            sprint tropheo
                            155/1.8
                            156/2.0 Selespeed

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
                              2 бутончета и врътка от 0 - 3 ... на 0 са в максимално вдигнато положение, 1 - пасажери на задна седалка, 2 - повечко багаж в багажника, 3 - пасажери отзад + повечко багаж е логиката на степените (ако помня правилно)
                              бях чел някъде, че колкото и да я товариш отзад, имало някаква интерактивна връзка м/у предните и задните амортисьори, която запазва винаги хоризонтално купето. така ли е?
                              sigpic156 SW 2001 бивша.

                              Comment

                              Working...
                              X